Vaatisi muutamia lämpimiä päiviä ja pari kuskia niin johan olisi makiaa baanaa.
Mulle arpa onni suosi ensimmäisen ajovuoron, joten onnessani lähdin kurvailemaan. Ekat 20 minuuttia meni ihan vahingossa, kun oli niin kiva kurvailla. Oli mukava huomata, että rata joka on viimeksi lanattu (ehkä) viime vuoden toukokuussa oli noin ajettavassa kunnossa. Aluksi vähän arvelutti ajaa jäälle, kun ei tiennyt mitä siellä alla on, mutta pian huomasin italialaisen jäänmurtajan menevän hienosti läpi. ;)
Olin niin innoissani tarjoutuneesta mopoiluhetkestä, että kurvailin onnessani sen enempää tekniikkaa ajatellen. No, myönnetään, ajattelin että menipä kivasti kurvit: pyöreellä linjalla :D Ei kyllä tullut hirveästi reviteltyä, oli niin hauskaa vaan kurvailla ja lennättää kuraa. Ens kerralla sitten vedetään tosissaan! On alkanut semmoinen reenikärpänen pureksi ja nyt aletaan oikeasti ajamaan! ;)
Pikku hiljaa alkaa tuo temmikin tuntua tutulta. Tällä kertaa ei tullut mitään "pelkotiloja" vaan uskalsin kääntää kahvasta ja luotin pyörän vastaavan kutsuun.
Hauskin juttu oli, kun huomasin pyydystäneeni kotarin oranssia nauhaa eturenkaaseen. siinä se vähän aikaa räpätteli jääden jonnekin matkalle. Kysymys kuitenkin on: 'Mistä se tuli!?!'
En kaatunut, en mokaillut. Nautin ajosta. Hienoa!
Kunnes... Varikolle päästyäni sain vähän palautetta. Kuulemma nyt saan luvan alkaa reenaamaan tekniikka. Jarrutukset puuttuivat, pelkää köröttelyä ym. ym.
No, enpä sitten viitsinyt siinä kertoa, että olin juuri ollut ihan täpinöissäni kivasta ajosta ja suht tyytyväinen..
Mutta eipä se tekniikkatreeni tarpeetonta ole. Täytyy saada peli haltuun, jospa sitten uskaltaisi vaikka mettään...
Olen myös saanut negatiivistä palautetta varikolla viivyttelystä ja varusteiden "hieromisesta". nooh, se nyt vaan on mun tapani toimia. Siihen asiaan en aio paneutua, koska mielestäni saamani palaute oli turhaa.
Heh, "mielestäni saamani palaute oli turhaa". Pidä toi asenne :D
VastaaPoistaNo, eihän sitä nyt kaikkea jurputusta kuunnella ;) Ja on mulla omat syyni noihin rutiineihin. Jos ei tee tutun kaavan mukaan, niin kohta huomaat lasien olevan vielä kassissa tai vastaavaa.
VastaaPoistaMutta totta on se, että pyörän tekninen hallinta on surkeaa. Sitä pitää harjoitella, jos meinaa vielä joskus itseään kuskiksi kutsua, tahi metsään mennä.
VastaaPoista