Kun ajohalu yltyy kovaksi on pakko päästä ajamaan.
Sinällään harmi etten pääse vähän kauemmaksi ajelemaan, kun voisi nuo radat olla ajettavia...
Mentiin sitten naapurikylälle katsastamaan kuinka umpista siellä on. Ja täyttä hankeahan se.
Harmittaa, kun eivät ole auranneet rataa niin kuin edellisvuosina :S
Ei sinne crossibaanalle ollut mitään asiaa, kun hanki oli paikoitellen tajuttoman korkea ja sitten joku oli vielä käynyt kelkalla tamppaamassa lunta, että paikoin kantoi sitten taas ei. Kytkimeni on mulle tärkeä, ihan heti en siitä luovu ;)
Aikani siinä kikkailin parkkiksella kunnes keksin siirtyä hieman kauemmas parkkikselle, josta löytyi auraamatonta länttiä. Ja eiko kikkailemaan. Hieman mua naurattaa, onkohan tämä ihan täyspäistä, kun fyysiseltä iältään aikuinen nainen ja pakkomielteenä mopon pärisytys, jos ei muualle pääse niin sitten parkkiksella...
Ei siellä oikein muuta voi kun harjoitella kääntymistä, kiihdyttämistä ja jarrutuksia. Kaikki todella tärkeitä taitoja, jos meinaan ajaa joskus muuallakin kuin parkkipaikalla..
Pitäisi nyt jo OIKEASTI hallita tuota pyörää. Mutta miten se voi olla niin vaikeaa kääntää?! Mun kasit menee niin laajoiksi, että kohta pitää ajaa jalkapallokentällä >:/
Pikkasen taas halusin röpötellen tutkia nurkkia, mutta välillä löytyi se oikeanlainen kaasuttelukin. Spoorin tekeminen on hiukka vaikeaa, kun ei tahdo osua samaan kohtaan. Ei tuolla voi edes jaloilla tukea, kun jalat ei yllä hankeen eikä tuo höttö muuta tee kuin siirry pois alta.
Hauskaa oli, vaikkakin olisi kiva kaasutella radalla tai kunnon spoorissa ja mielellään muiden kanssa.. (itkee Billy no mates ;) )
Olihan se vaan oikeasti kivaa ajaa päin hankea ja kaasutella. Etenkin kun perä hieman luisti :D
Tosin tuossa ylläolevassa kuvassa näkyy kohta, jolloin en ollut varma onko mulla niin hauskaa.. Ja tuosta jatkettuani jäin jumiin aurattuun valliin.. Kökköjä joka puolella, niin ei meinannut käyntiin polkaisu onnistua. Ekaksi piti tampata ympäristöä.
Hondaan ei siis ole vielä tehty muutoksia ja tuloksena 2 tulppaa meni. Tokalla kerralla tosin pyörä alkoi pätkimään hieman sen jälkeen kun olin sukeltanut kunnolla hankeen.
Tänään hieman tutkitaan, mitkä suuttimet löytyy ja katsotaan sitten miten edetään..
(55 tyhjäkäynti suutin löytyi.. Nyt on 40.. Toivotaan ettei leivo kiinni. Niin ja kaasuvaijeri oli vedetty väärästä kohdin..)
Hankikone1
Hankikone2
Hankikone3
Ei se tyhjäkäyntisuuttimen takia leivo. On vaan voimaton ja nakuttaa. Neulaa kannattaa vilkaista. Ja napata se kaasuntunnistimen piuha irti. Ja huolehtia, että kone (ja kaasari) pysyy varmasti lämpimänä
VastaaPoista..... täytyy kyllä sanoa, ettei toi sun Honus oikein sovi tohon hankipörräilyyn tolla vakiokaasarilla oli säädöt mitä vaan . Sorry :/
Nyt vasta hokasin kattoo noi videosi. Siis onhan noi säädöt pielessä.
VastaaPoistaPaikoillaan 40# tk?? Jos on niin sitten neula on kyllä hurjan rikkaalla, ton pitäis tuolla tien pätkällä kiertää heti aika puhtaasti, eikä töristä tolleen....
Niin noissa videoissa on se 55:n paikoillaan.
VastaaPoistaTarkoituksenahan ei ole muuttaa pyörän luonnetta napakasta crossista löysäksi enskaksi.
Ihan crossiin tuo hankittiin. Sen takia ei viitsi hirveästi nyt operoida, kunhan vähän saisi pärryyttää talvella.
Ottaa vaan päähän kun lähistöllä ei ole mitään paikkaa aurattuna. En edes tunne ketään kenen pellolle pääsisi...
Tärkeintähän on saada kuski ajamaan pyörää oikealla tavalla ja unohtamaan tuo hitsin röpötys! :)